بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار ارز دیجیتال و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / فایت اوت (Fight Out)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / فایت اوت (Fight Out)

فایت اوت (Fight Out)

معرفی بازی / بهترین بازی‌های بلاک چینی: فایت اوت (Fight Out)
فایت اوت (Fight Out) پلتفرم حرکت برای درآمد (Move-to-Earn) است که از آواتارها در قالب توکن غیرمثلی برای بازی‌وار‌سازی فیتنس استفاده می‌کند. این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند تا به اهداف ورزشی روزانه‌شان برسند. ابزار و قابلیت‌های پیشرفته فایت اوت به کاربران کمک می‌کند تا انگیزه خود را حفظ کنند و در مسیر اهدافشان بمانند و در‌عین‌حال مسیر تمرینات ورزشی آن‌ها را به بازی تبدیل می‌کند.

تاکنون، برنامه فایت اوت ۶میلیون دلار جذب و عرضه اولیه صرافی (IEO) خود را ۵آوریل۲۰۲۳ (۱۶فروردین۱۴۰۲) در صرافی‌های غیرمتمرکز راه‌اندازی کرده است. کاربران فایت اوت می‌توانند در قالب NFT آواتار بسازند و پیشرفت آن‌ها را پیگیری کنند. با این کار، کاربران تجربه ورزشی‌شان را به فعالیتی تعاملی و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کنند.

افزون‌براین، کاربران می‌توانند با ارز دیجیتال داخلی فایت اوت با نماد REPS برای تکمیل چالش‌های فیتنس پاداش بگیرند. این مکانیسم کاربران را تشویق می‌کند تا با ورزش زندگی سالم‌تری داشته باشند.

مبارزان سرشناسی مثل آماندا ریباس (Amanda Ribas) و تایلا سانتوس (Taila Santos) با برنامه فایت اوت همکاری می‌کنند و این باعث افزایش محبوبیت آن در میان علاقه‌مندان شده است.

فایت (FGHT)، دیگر ارز دیجیتال این پلتفرم، توکنی مبتنی‌بر استاندارد ERC-20 در شبکه اتریوم است. اقتصاد توکنی فایت بدین‌شکل است که ۱۳.۵درصد از عرضه کل ۱۰میلیاردواحدی آن در دوره پیش‌فروش دردسترس خواهد بود.

در پلتفرم فایت اوت، کاربران می‌توانند ۲۵درصد پاداش بگیرند و با خرید توکن REPS در تورنمنت‌های این پلتفرم مشارکت کنند. توکن REPS را می‌توان با توکن فایت خرید. فایت اوت برای افزایش استقبال اولیه، ۱۰درصد پاداش برای سپرده‌های ۵۰۰‌دلاری‌ای در نظر گرفته است که به‌مدت ۶ ماه قفل می‌شوند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید