بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

گادز آنچیند (Gods Unchained)

معرفی بازی / گادز آنچیند (Gods Unchained) بازی کارتی رایگانی است که در آن، بازیکنان کارت‌هایی را با هدف شکست دشمنانشان در بازی خریدوفروش می‌کنند که از‌نظر کمیاب‌بودن و ارزش متفاوت هستند. بازی گادز آنچیند از «هارت استون»، بازی جذاب محبوب شرکت بلیزارد (Blizzard)، الهام گرفته شده است. در گادز آنچیند کارت‌ها با استفاده از ارز دیجیتال خریدو‌فروش می‌شوند و بدین‌ترتیب، بازیکنان بازی بلیزارد می‌توانند با ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین آشنا شوند.

خودِ بازی گادز آنچیند مبتنی‌بر بلاک چین نیست؛ اما کارت‌های این بازی روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده‌اند. بنابراین، مالکیت حقیقی این کارت‌ها در‌اختیار بازیکنان قرار دارد و آنان می‌‌توانند این کارت‌ها را در بازارهای ثانویه معامله کنند.

این بازی که به‌شکل مبارزه با استفاده از کارت است و ساختار نوبتی دارد، در سال ۲۰۱۹ محبوبیت بسیاری به‌‌دست آورد و تعداد بازیکنان آن طی مدت کوتاهی تقریباً ۳ برابر شد.

یکی از کارت‌های این بازی در زمان اوج خود، در ازای ۱۳۷.۸ اتریوم معامله شد که ارزش کنونی‌اش بیش از ۶۰۰هزار دلار آمریکا (در زمان نگارش مقاله) است. گادز آنچیند با آغاز توسعه جدید خود به نام «Trial of the Gods»، همچنان به رشدش ادامه می‌دهد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید