بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بازی Angry Birds Journey

معرفی بازی Angry Birds Journey

معرفی بازی Angry Birds Journey

معرفی بازی های آنلاین / بازی‌های شناخته شده‌ای مانند Angry Birds به واسطه‌ی محبوبیت وصف نشدنی که طی سال‌ها کسب کرده‌اند، دیگر جایی برای معرفی باقی نمی‌گذارند. خراب کردن سازه‌ها، مبارزه و آزار خوک‌های سبز، از مواردی هستند که همیشه یادآور سری محبوب پرندگان خشمگین است. Angry Birds Journey دوباره ما را در همان فضای قدیمی و خاطره‌انگیز خودش قرار می‌دهد تا این‌بار هم به وسیله‌ی یک قلاب سنگ و کلی پرنده‌ی متنوع و البته خشمگین، زندگی را به کام خوک‌ها تلخ کنیم.

اگر تجربه‌ی یکی از آثار گذشته مجموعه‌ی Angry Birds را داشته باشید، گیم‌پلی Angry Birds Journey کمی برای شما متفاوت خواهد بود. به‌خصوص در مواقع استفاده از قدرت‌های پرنده‌ها که کاملا می‌توان این تفاوت‌‎ها را احساس کرد. گیم‌پلی و مراحل بازی Angry Birds Journey نیز بالانس بسیار خوبی دارند؛ به‌گونه‌ای که آنقدر ساده‌اند که بازیکن بدون نیاز به فکر کردن مراحل را پیش ببرد، و نه انقدر سخت که مانند بعضی عناوین گذشته‌ی Angry Birds بار‌ها و باره‌ها برای سه ستاره کردن آن‌ها تلاش کند.

در هر حال بازی Angry Birds Journey با حفظ اصالت و فرمول موفق گذشته‌ی خود، توانسته است بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان کسب کند و تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید شود.

مشخصات بازی :

  • سبک: فکری
  • استودیو: Rovio Entertainment Corporation
  • مناسب برای تمام سنین
  • قیمت: رایگان

در ادامه می‌توانید بازی Angry Birds Journey را از پلی‌استور دانلود کنید.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید