بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار ارز دیجیتال : رشد انفجاری میم‌کوین PEPE و افزایش سرمایه

رشد انفجاری میم‌کوین PEPE و افزایش سرمایه

میم‌کوین PEPE

رشد انفجاری میم‌کوین PEPE و افزایش سرمایه / معامله‌گر خوش‌شانس، سه‌ هفته قبل ۲۶۳ دلار رمزارز PEPE خریداری کرد و اکنون ارزش آن به میلیون‌ها دلار افزایش یافته است.
براساس داده‌های پلتفرم Arkham، یکی از معامله‌گران رمزارز حدود سه هفته قبل تریلیون‌ها توکن میم‌ کوین PEPE را ازطریق یونی‌سواپ به‌قیمت ۲۶۳ دلار خریداری کرد و پس‌ از فروش چند میلیون‌ دلار از این رمزارز، همچنان ۹ میلیون دلار PEPE دراختیار دارد.

افزایش سرسام‌آور و البته گیج‌کننده‌ی ارزش PepeCoin که هفته‌ها قبل معرفی شد و اکنون بازار آن بیش‌ از یک میلیارد دلار ارزش دارد برای افرادی که با هشدارها دلسرد نمی‌شوند، ثروتی باورنکردنی به‌ ارمغان آورده است.

به گزارش کوین‌دسک، معامله‌گری با نام مستعار Dimethyltryptamine.eth حدوداً سه هفته قبل ۲۶۳ دلار برای خرید چند تریلیون واحد از توکن‌های PEPE هزینه کرد. طبق داده‌های شرکت تحقیقاتی Arkham Intelligence، این مبلغ ناچیز اکنون به سود ۳٫۸ میلیون دلاری تبدیل شده است و علاوه‌براین دارایی‌های باقی‌‌مانده در کیف پول معامله‌گر مذکور حدود ۹ میلیون دلار ارزش دارد که تقریباً معادل سود پنج میلیون درصدی است.Dimethyltryptamine.eth از رالی سرسام‌آور PepeCoin سود بسیار درخورتوجهی به‌دست آورده است. ارزش بازار این میم کوین که اوایل آوریل عرضه شد در روز جمعه به‌طرز شگفت‌انگیزی از یک میلیارد دلار فراتر رفت و به گفته‌ی کوین گِکو، در مقطعی ارزشی بیش‌ از آربیتروم داشت.

بااین‌حال، تحلیلگران نگرانی‌هایی درمورد مالکیت متمرکز PepeCoin مطرح کرده‌اند و به تعداد انگشت‌شماری از معامله‌گران اشاره دارند که مقادیر قابل‌توجهی از این رمزارز را هنگام عرضه‌ی آن در ماه گذشته به‌دست آورده‌اند. LookOnChain پنج حساب متصل به کیف پول متعلق به Pepecexwallet.eth را معرفی کرده است که توکن‌هایی را به‌طور مستقیم از قرارداد توزیع‌کننده دریافت و پس‌ از انتشار این پروژه، با مبلغ ۳۸۵ دلار بیش‌ از ۸٫۸۷ تریلیون PEPE خریداری کرد.

Arkham نشان می‌دهد Dimethyltryptamine.eth به‌عنوان کیف پول‌های داخلی ذکر نشده اما ازجمله اولین خریداران PEPE است. این حساب در ۱۴ آوریل ۵٫۹۰۷ تریلیون توکن PEPE را به قیمت ۲۶۳ دلار خریداری و حدود ۱۷ دلار هزینه‌ی گس برای این تراکنش پرداخت کرد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید