بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار فناوری و تلویزیون و سخت افزار : تلویزیون ال جی پیشگام نمایش تصویر در سال 2023

تلویزیون ال جی پیشگام نمایش تصویر در سال 2023

تلویزیون ال جی جدید

اخبار فناوری / کره ای ها بار دیگر منجی دنیای تلویزیون شدند؛ اگرچه این برندها رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند اما در نهایت پیروز میدان همانی است که به نوآوری و خلاقیت در دنیای تلویزیون باور دارد. تلویزیون ال جی از اقلامی است که توانسته به خوبی جای خود را در بازار رقابت ها باز کند؛ این برند در سال جدید تلویزیون هایش را در سری های مختلف مانند LED های اقتصادی، اولدهای پیشرفته و بالارده، کیوند و نانوسل های پرطرفدار روانه بازار کرد که می توان گفت بهبود یافته سال قبل می باشند و به لطف ماهیت هایی مانند کیفیت تصویر شگفت انگیز و قابلیت های جدید بازی، برای کاربران سنگ تمام گذاشته اند.

واژه “تلویزیون” بدون اینکه یادآور برند ال جی باشد ممکن نیست! این شرکت در جدیدترین تولیدات خودش و با رونمایی از تلویزیون های OLED و QNED دنیای شما را به شهر نوری زیبا تبدیل می سازد. تلویزیون ال جی بخش اعظمی از نمایشگاه CES هر ساله را تشکیل می دهد.

ظاهر به روز و استفاده از بهترین متریال ممکن در طراحی تلویزیون های ال جی باعث شده این محصولات جزو پرفروش ترین های بازار به شمار بیایند؛ همچنین بخث بعدی در خرید تلویزیون ال جی، قیمت است که نقش راهبردی در انتخاب آن توسط کاربر دارد و می توان گفت در سطح متوسطی قرار دارد؛ البته ال جی در تمام رنج قیمت ها، تلویزیون تولید کرده که در ادامه به بررسی کلی آن ها می پردازیم.

مزیت های خرید تلویزیون ال جی:
تلویزیون های ال جی در سال 2022 در سری های مختلفی تولید شدند که می توان آن ها را بر اساس قیمت و دیگر امکانات مانند کیفیت تصویر، پردازنده و گیمینگ بودن دسته بندی کرد:

تلویزیون LED ال جی: این مدل ها که با پیشوند UQ تولید شدند در سری های 7 و 8 و 9 روانه بازار رقابتی شده و به نوعی می توان گفت اقتصادی ترین ها به شمار می آیند؛ مدل های ال ای دی با رفرش ریت 60 هرتز و پردازنده آلفا 5 مناسب استفاده های روزانه مانند تماشای فیلم و سریال می باشند و البته سیستم عامل WebOS نیز با جدیدترین امکانات اسمارت در آن ها گسترده شده است. اقتصادی ترین عضو این خانواده در سال 2022، تلویزیون UQ7000 است.

تلویزیون ال جی NANO84

تلویزیون QNED ال جی: کیوندها در صفحه نمایش خودشان ترکیبی از ذرات کوانتوم و نانوسل هستند و به نوعی در بهبود روشنایی پیشرو می باشند. در حال حاضر تلویزیون ال جی QNED80 یکی از پرفروش ترین های این سری به شمار می آید که توانایی پشتیبانی از امکانات گیمینگ را نیز با رفرش ریت 120 هرتز دارد؛ همچنین دارای پنل IPS برای گسترده ساختن زاویه دید می باشد.

تلویزیون OLED ال جی: اولد یکی از موفقیت های برند LG است که این شرکت تا امسال نیز روند تولید تلویزیون اولد را متوقف نکرده و اگر بخواهیم یکی از بهترین های این سری را نام ببریم به تلویزیون C2 می رسیم. همانطور که احتمالا در جریان هستید، تلویزیون های اولد فاقد پنل بک لایت هستند و همین باعث شده در نمایش رنگ های مشکی رو دست نداشته باشند.

جادوی ال جی، تلویزیون اولد C2
در میان تلویزیون های سال 2022 الجی، مدل C2 توانست پرچم خودش را بالاتر از همه ببرد؛ تلویزیونی با کیفیت تصویر فورکی، پنل OLED و سرآمد از ویژگی های گیمینگ تولید شده که اگر قیمت نسبتا بالای آن را نادیده بگیریم برای تمام کاربران مناسب است. این تلویزیون در مونتاژ اندونزی از زبان فارسی پشتیبانی می کند و یکی از لطف هایی که ال جی در حق این محصول کرده تولید 2 سایز 42 و 48 اینچ می باشد که می توانند نقش مانیتور را برای گیمرهای حرفه ای ایفا کنند. تلویزیون C2 را می توان رقیب مدل S95B سامسونگ در همین سال به شمار آورد.

تلویزیون QNED80

تلویزیونی اقتصادی برای گیمرها
یک گیمینگ اقتصادی! این دو واژه به تنهایی می تواند تعریفی درست از تلویزیون کیوند 80 باشد؛ مدلی از خانواده میان رده های ال جی که هم پرطرفدار است و هم با کاربری تماشای فیلم، مسابقات ورزشی، بازی و وب گردی تولید شده است. تلویزیون QNED80 در مقایسه با مدل های اولد، قیمتی به مراتب مقرون به صرفه تر دارد و در سال 2023 نیز ال جی نسخه ارتقا یافته آن را با همان نام و در سایزهای 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ روانه بازار کرد.

هیچ جا مثل خونه نمیشه! مخصوصا که یک تلویزیون ال جی QNED80 داشته باشید! اکنون آینده تلویزیون های پیشرفته با دستان ال جی رقم می خورد. تلویزیون کیوند 80 دلالت از شاهکارهای این برند دارد و به باور ما، ال جی با این تولیدات با شکوهش، رهبری بازار تلویزیون ها را در دست گرفته است.

تلویزیون ال جی NANO84

پرفروش ترین عضو خانواده نانوسل ها
در سال 2022، ال جی پرطرفدارترین تلویزیون نانوسل خودش را با عنوان نانو 84 روانه بازار رقابتی کرد تا با پشت سر گذاشتن رقبا، نبض بازار را در دست بگیرد. تلویزیون ال جی NANO84 از پردازنده نسل 5 در کنار بک لایت Edge استفاده می کند و این درهمکاری با ذرات نانوسل، تصویری درخشان از آنچه در حال تماشایش هستید را تولید می کند. رفرش ریت تلویزیون نانو 84 برخلاف دو مدل قبلی، 60 هرتز است و این یعنی پشتیبانی از کنسول نسل هشتم برای بازی.

در پایان
ال جی همانند بسیاری از برندهای دیگر بازار، از شناسه و اسم های مختلفی برای نامگذاری تلویزیون هایش استفاده می کند و با کمی دقت در این پروسه می بینیم که هر ساله تنها به افزایش عدد در مدل هایش اکتفا کرده به عنوان مثال C1، C2 و C3 که محصول سه سال اخیر این برند هستند و جزو اولدهای پرطرفدار نیز به شمار می آیند. تلویزیون های ال جی بیشتر از رقبا میزبان نوآوری و خلاقیت هستند و در بحث گیمینگ نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند که همین باعث فروش بالای آن ها شده است. در سال 2022، اقتصادی ترین تلویزیون های ال جی در سری ال ای دی ها جای گرفته و لاکچریترین ها نیز شامل مدل های OLED می شوند که شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه انتخابی، محصول مناسب را در فروشگاه برگ و باد انتخاب و خریداری کنید.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید