بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و اخبار فناوری و سخت افزار : این ساعت هوشمند را جایگزین اپل واچ کنید

این ساعت هوشمند را جایگزین اپل واچ کنید

Noise ColorFit Pulse

اخبار فناوری / Noise ColorFit Pulse ۳ دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی‌ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس‌ها و امکان ذخیره حداکثر ۱۰ مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.
نویز اخیراً جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Noise ColorFit Pulse ۳ در هند عرضه کرده است. این ساعت هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های پیشرفته، تجربه کاربری برتر را ارائه دهد. این راه‌اندازی پس از عرضه موفقیت‌آمیز Noise ColorFit Ultra ۳ صورت می‌گیرد که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.
۳ دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱.۹۶ اینچی TFT با صفحه نمایش منحنی ۲.۵ بعدی است که با ۵۵۰ نیت روشنایی خود تصاویر واضحی را حتی در شرایط روشن در فضای باز ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند دارای بدنه فلزی با بند‌های سیلیکونی قابل تعویض است که در رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند از بین پنج رنگ جذاب انتخاب کنند، مشکی، قهوه‌ای، خاکستری، سبز و صورتی.

Noise ColorFit Pulse ۳ دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی‌ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس‌ها و امکان ذخیره حداکثر ۱۰ مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.

Noise ColorFit Pulse ۳ در ویژگی‌های سلامتی با توجه به Noise Health Suite برتری دارد، که به کاربران امکان می‌دهد معیار‌های حیاتی سلامت مانند ضربان قلب، سطوح SpO ۲، الگو‌های خواب، سطح استرس، تمرین‌های تنفسی و ردیابی چرخه زنان را دریافت کنند. این ساعت هوشمند همچنین یادآور‌های روزانه و پیش بینی آب و هوا را ارائه می‌دهد. با بیش از ۱۰۰+ حالت ورزشی و بیش از ۱۷۰ صفحه ساعت، کاربران می‌توانند ساعت هوشمند خود را بر اساس ترجیح خود شخصی سازی کنند.

عمر باتری این ساعت هوشمند با یک بار شارژ تا ۷ روز است و همچنین دارای IP ۶۸ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است. دارای بلوتوث ۵.۳ با بلوتوث تماس، میکروفون و بلندگوی داخلی و سنسور‌هایی مانند ضربان قلب، SpO ۲ و شتاب سنج است. همچنین دارای دستیار صوتی هوش مصنوعی، بازی‌های داخلی و سایر ویژگی‌های راحت مانند کنترل از راه دور است.

منبع: زومیت

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید