بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > آموزش و معرفی کتاب : معرفی کتاب رمزگشایی رمز ارز

معرفی کتاب رمزگشایی رمز ارز

کتاب رمزگشایی رمز ارز

معرفی کتاب / معرفی کتاب رمزگشایی رمز ارز: پرده برداری از دنیای مرموز بیت کوین و بلاک چین

رابرت کیوساکی در کتاب رمزگشایی رمز ارز از دنیای مرموز بیت کوین و بلاک چین رمزگشایی می‌کند! او در این اثر کاربردی علاوه بر اینکه تاریخچه ارزهای دیجیتال و چگونگی به وجود آمدن آن‌ها را شرح می‌دهد، استراتژی‌های معاملاتی و راهکارهایی مفید نیز ارائه می‌دهد که نه تنها در بازار ارزهای دیجیتال، بلکه در تمامی بازارهای نوسان‌دار به کسب سود منجر می‌شود.

درباره‌ی کتاب رمزگشایی رمز ارز:

در طول جنگ سرد فقط دو ابرقدرت وجود داشت: ایالت متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی. امروزه اینترنت ایده دنیای بدون مرز و اقتصاد جهانی را به واقعیت تبدیل کرده است. این روزها ابرقدرت‌های الکترونیکی، که از صدها مدیر سرمایه تشکیل شده و مقدار زیادی پول را کنترل می‌کنند، بیش از سیاستمداران، قدرت تأثیرگذاری بر سیاست‌های جهانی را دارا می‌باشند.

اگر این ابرقدرت‌های الکترونیکی از روش مدیریت ارتباطات مالی یک کشور خرسند نباشند، پول خود را با سرعت نور به مکان دیگری منتقل خواهند کرد. این سیاستمداران نیستند که امروز مانند عصر صنعت، قدرت را در دست داشته باشند. در عصر ارتباطات، این قدرت پول دیجیتال جهانی است که حتی گاهاً ارتباطات یک کشور را دیکته می‌کند.

در سال‌های پیش رو، تغییرات زیادی چه خوب و چه بد ایجاد خواهد شد. بسیار از مشاغل کهنه و از رواج افتاده از بین خواهند رفت. همان‌گونه که نیاز به همکاری افزایش می‌یابد، رقابت نیز بیشتر می‌شود. شرکت‌های جوان‌تر شرکت‌های قدیمی‌تر را می‌خرند. تمامی این تغییرات به دلیل آزاد شدن غول تکنولوژی از چراغ جادو و ارائه ارزان اطلاعات و فن آوری و دسترسی آسان به آن، ایجاد خواهد شد.

حالا فن آوری به حوزه پول ورود پیدا کرده و پول مدتی است که بصورت دیجیتال مبادله می‌شود. ولی با ظهور بلاک چین و ارزهای دیجیتال، پول در قالب ارزهای دیجیتال بدون مرز و محدودیت شده و بسیار محتمل است که در آینده برخی از ارزهای دیجیتال دارای ارزشی بیش از مجموع تمام پول‌های غرب و دلار آمریکا باشند. پول بدون مرز و بدون کنترل دولت‌ها، تمام دنیا را تغییر خواهد داد. بلاک چین می‌تواند ما را از عصر فن‌آوری خارج و وارد عصر غیرمتمرکز‌ها کند.

از بهترین راه‌هایی که سطح زندگی افراد را ارتقا می‌دهد، سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازارهای مالی است که مستلزم آموزش اصولی در این زمینه است. ورود بدون آموزش به این عرصه می‌تواند آسیب‌های مالی بسیاری مثل از دست دادن پس‌انداز و سرمایه‌ را به دنبال داشته باشد. بازارهای ارز دیجیتال هم شامل همین عرصه هستند که می‌توانند حتی خطرناک‌تر از ریسک‌های مالی دیگر نیز باشند.

در صورتی که با بازارهای ارزی دیجیتال آشنایی کافی نداشته باشید، سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند به ضررهای سنگینی منجر شود به همین جهت است که رابرت کیوساکی نویسنده‌ی پرفروش و مشهور جهانی به آموزش دیدن افراد قبل از ورود به این عرصه معتقد است و به همین دلیل نیز کتاب رمزگشایی رمز ارز (decrypting crypto) را به رشته تحریر درآورده است.

کتاب رمزگشایی رمز ارز مناسب چه کسانی است؟

خواندن کتاب رمزگشایی رمز ارز هم برای افراد مبتدی و هم برای کسانی که آشنایی کلی با بازار های مالی دارند، مفید خواهد بود.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول که برای شش سال موفق شد در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد، کسی جز رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نیست. او یک سرمایه گذار، مربی و کارآفرین است که نگرشش نسبت به پول و سرمایه گذاری توانسته افکار ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را متحول کند.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار» است که در دو سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی کسب پول USA Today نامگذاری شد و بیش از 27 نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

از آثار دیگر رابرت می‌توان به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره نمود.

در بخشی از کتاب رمزگشایی رمز ارز می‌خوانیم:

وقتی که سرمایه گذاری را شروع کردم، اغلب سهام شرکت‌های کوچک، به ویژه شرکت‌های استارات آپی را خریداری می‌کردم. در دنیای ارزهای دیجیتال هم شباهت‌های زیادی علی‌الخصوص در مورد استارت آپ‌ها می‌بینم.

من راه اندازی شرکت‌های جدید را دوست دارم ولی به اداره کردن آن‌ها در طولانی مدت علاقه ندارم. حتی خیلی از مواقع شرکت جدیدی راه‌اندازی می‌کند و آن شرکت را تا مرحله ارائه سهام در بورس و تبدیل شدن به سهامی عام پیش می‌برد. ولی اعتراف می‌کند که هیچ علاقه‌ای برای راه اندازی ارز دیجیتالی با نام پدر پولدار ندارم چون به‌اندازه کافی از دنیای ارزهای دیجیتال اطلاعات ندارم. متخصص ارزهای دیجیتال من، آقای وانگ ممکن است اطلاعات کافی داشته باشد ولی من قبل از اینکه بخواهم ارز دیجیتالی را راه اندازی کنم باید خیلی چیزهای دیگر در این موضوع یاد بگیرم. سودهای کلانی در عرضه‌های اولیه سهام وجود دارد و من به این بازی علاقه زیادی دارم ولی بسیاری از مردم از شرکت‌های نوپای بورسی باارزش کم سهام، هراس دارند و آن‌ها را پر ریسک می‌دانند. اما اگر عاشق سرمایه گذاری باشید، آن را درک کنید و بازی را بلد باشید، این خطر کاهش می‌یابد. استراتژی من در خصوص شرکت‌های کوچک این است که بیش از یک سال سهام آن‌ها را نگه داری نکنم. من از قفل کردن پولم برای مدت طولانی متنفرم، چون می‌خواهم آن را برای فرصت بعدی سرمایه گذاری که پیش می‌آید، در دسترس نگه دارم.

کتاب رمزگشایی رمز ارز

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
فصل اول: قدرت ماورایی بیتکوین
سود کردن از طلوع عصر غیرمتمرکزها
جف وانگ
رابرت کیوساکی
فصل دوم: بیتکوین دنیا را تغییر داد
سه چیزی که مسیر اصلی بیتکوین را ساختند
دنیا دچار تغییر شده است
بیتکوین
جف وانگ
کمپانی تسلا بیتکوین می‌پذیرد
شرکت پی پال ارزهای دیجیتال را در خرده فروشی‌ها قبول می‌کند
رابرت کیوساکی
فصل سوم: جنون رمز ارزها
چگونه تشخیص دهیم بازار ارزهای دیجیتال در حالت هیجانی قرار دارند
آن‌ها دیوانه‌اند
جف وانگ
یک نکته عملی
رابرت کیوساکی
فصل چهارم: نمایشنامه درام بیتکوین
چه زمانی بخریم و چه زمانی بفروشیم
رابرت کیوساکی
جف وانگ
چه زمانی بفروشیم؟
رابرت کیوساکی
فصل پنجم: خرد جوانان
چگونه نسل هزاره درآمدهای میلیونی کسب می‌کنید و از والدین خود سبقت می‌گیرند
رابرت کیوساکی
تاریخ انقضا 18 ماهه
جف وانگ
ارزهای دیجیتال کارآمدتر خواهند شد
رابرت کیوساکی
فصل 6: از “منطقه کشنده بدون خب” ارزهای دیجیتال پرهیز کنید
یاد بگیریم که چه زمانی بی‌خبری خوش خبری است
رابرت کیوساکی
جف وانگ
نکته

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید