بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و تلویزیون و سخت افزار : معرفی تلویزیون هایسنس Hisense A6H

معرفی تلویزیون هایسنس Hisense A6H

تلویزیون Hisense A6H

معرفی تلویزیون / تلویزیون جدید 55 اینچی 4K هایسنس با قیمت 318 دلاری خود یکی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت سال 2023 بازار به شمار می‌رود.

این دستگاه در اندازه‌های مختلفی از ۴۳ اینچی تا ۷۵ اینچ روانه بازار شده و با ارتقای سیستم عامل و افزایش چشمگیر کیفیت نمایش محتوا به گزینه‌ای فوق‌العاده برای علاقمندان به تماشای فیلم و سریال و گیمرها تبدیل شده است.

تلویزیون Hisense A6H از نرخ رفرش متغیر 60 هرتز در رزولوشن 4K بهره برده و با فعال سازی مد بازی، قادر به ارائه تاخیر پایین (low latency) به‌صورت خودکار است.

علاوه بر این، با پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR 10 در کنار رزولوشن 4K، این تلویزیون‌ها بسیاری قابلیت‌های مدل‌های پریمیوم را با برچسب قیمتی اقتصادی در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد.

این تلویزیون هایسنس همچنین به دستیار گوگل و کروم کست هم مجهز است که کاربری آن را به‌شدت ارتقا داده و امکان تعامل دقیق با آن را برای کاربر فراهم می‌سازد.

مدل A6H همچنین به بلوتوث و وای فای هم مجهز بوده و به همراه یک ریموت کنترل صوتی روانه بازار می‌شود. این ریموت کنترل به دستیار هوشمند گوگل متصل بوده و قادر است ناوبری سریع و ساده‌ای را پیش روی کاربر قرار دهد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید