بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و دوربین و سخت افزار : معرفی بهترین دوربین های عکاسی / دوربین الیمپوس Tough TG-6

معرفی بهترین دوربین های عکاسی / دوربین الیمپوس Tough TG-6

دوربین الیمپوس Tough TG-6

معرفی دوربین / نوع : کامپکت | سایز سنسور : 1/2.3-inch | رزولوشن : 12 مگاپیکسل | لنز : 25-100 میلی متری با دیافراگم f/2-4.9 | منظره یاب : ندارد | صفحه نمایش : 3.0 اینچی غیر لمسی با 1.040.000 نقطه | حداکثر سرعت عکاسی پیاپی : 20 فریم بر ثانیه | فیلم برداری : 4K | سطح کاربران : مبتدی و متوسط

اگر به دنبال یک دوربین ضد آب هستید که بتوانید آن را با خود به مکان‌های مختلف و خطرناکی ببرید و نمی‌خواهید از گوشی هوشمند خود به این عنوان استفاده کنید، TG-6 بهترین گزینه موجود برای شما از بین گزینه‌های لیست بهترین دوربین‌های عکاسی سال 2020 است. کمپانی الیمپوس در طی سالیان متمادی کارهای چشمگیری را برای پیشرفت سری TG خود انجام داده است. اگرچه TG-6 یک نسخه نسبتاً متوسط نسبت به نسخه قبلی خود ( TG-5 ) را نشان می‌دهد، اما هنوز هم گزینه‌ای عالی برای استفاده به عنوان یک دوربین کامپکت و سرسخت در زیر آب است.

شیوه طراحی این دوربین به گونه‌ایست که می‌توانید آن را از هر ارتقاعی که می‌خواهید و به هر جایی که می‌خواهید پرتاب کنید، این به معنای واقعی کلمه یعنی پرتاب کردن ! بدنه‌ی بسیار مقاوم این دوربین در برابر هر شرایطی کاملا مقاوم بوده و آسیب نمی‌بیند. همچنین می‌‎توانید آن را تا عمق 15 متری زیر آب فرو ببرید. تحمل وزن نیز به 100 کیلوگرم رسیده و در برابر پرتاب شدن از ارتقاع 2.4 متری نیز مقاوم است.

قابلیت استفاده از آن در دمای منفی 10 درجه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جالب منحصر به دوربین TG-6 است. همه این موارد را با دوربینی ترکیب کنید که می‌تواند با فرمت خام RAW عکس بگیرد، فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد و می‌تواند با نرخ 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن Full HD به ضبط ویدیوهای اسلوموشن بپردازد. برای عکاسان زیر آب، حالت‌های جدیدی نیز وجود دارد، اما اگر شما به طور عمده روی زمین عکاسی یا فیلم برداری می‌کنید، بهتر است مدل قدیمی TG-5 را برای صرفه جویی در پول خود نیز در نظر داشته باشید.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید