بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چین / بازی سکیوردورس (Securedverse)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چین / بازی سکیوردورس (Securedverse)

بازی سکیوردورس (Securedverse)

معرفی بازی / بازی بلاک چینی سکیوردورس (Securedverse)
سکیوردورس (Securedverse) یکی از بهترین بازی‌های بلاک چینی و بازی برای کسب درآمد است که در دسته بازی‌های تیراندازی شخص اول قرار می‌گیرد. این بازی به کنترل آسان و مبارزه‌های مهیجش شهرت دارد. سازنده این بازی، شرکت پورت‌سی گیمز (Portsea Games)، بازی‌های واقعیت مجازی مختلفی ساخته است.

سکیوردورس به بازیکنان امکان می‌دهد تا با مشارکت در مبارزه‌های رقابتی، مهارت‌هایشان را به‌نمایش بگذارند و توکن SVC پاداش بگیرند. پاداش‌ها براساس جایگاه بازیکنان در تابلوِ امتیازها تعیین می‌شوند و این مکانیسم بازیکنان را به ادامه بازی تشویق می‌کند.

علاوه‌براین، بازیکنان امکان سهام‌گذاری توکن SVC را در آینده خواهند داشت. ناگفته نماند که این پلتفرم می‌خواهد قابلیت‌های واقعیت مجازی را در‌ادامه توسعه بازی در اولویت قرار دهد.

در‌حال‌حاضر، سکیوردورس در مرحله اول پیش‌فروش توکن است و آن را با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌کند. قیمت هر توکن SVC اکنون ۰.۰۱۴۳ دلار است و در مرحله بعدی به ۰.۰۱۸۶ دلار افزایش خواهد یافت. در مرحله اول پیش‌فروش، ۲۷۳میلیون واحد توکن SVC عرضه می‌شود.

بر‌اساس نقشه راه سکیوردورس، تیم توسعه در نیمه اول سال ۲۰۲۳ نسخه‌ای پیش‌آلفا را عرضه می‌کند و سپس نقشه‌ها و قهرمان‌ها و حالت‌های بازی را برای ارتقای تجربه بازی به آن می‌افزاید.

قابلیت سهام‌گذاری و به‌روزرسانی تجربه کاربری و رویدادهای ویژه نیز در مراحل بعدی افزوده خواهد شد. سکیوردورس با این نقشه راه می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به یکی از بازی‌های عمده و فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید