بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چین / بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چین / بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

معرفی بازی / بازی بلاک چینی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
در اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، بازیکنان ابتدا موجوداتی به نام اکسی (Axie) را می‌خرند و پرورش می‌دهند و سپس آن‌ها را با یکدیگر وارد مبارزه می‌کنند تا ارز دیجیتال پاداش بگیرند.

گفته می‌شود که این بازی از پوکمون (Pokemon) الهام گرفته است؛ چراکه در این بازی نیز بازیکنان از اکسی‌های خود مثل حیوان خانگی مراقبت می‌کنند.

در اکسی اینفینیتی، می‌توانید اکسی‌ها را بخرید و پرورش بدهید و حتی قلمرویی برای آن‌ها ایجاد کنید تا در آن زندگی کنند. بازیکنان برای کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی دو راه در پیش رو دارند: ۱. در مبارزه‌های تن‌به‌تن مشارکت کنند و جایگاهشان را در رده‌بندی بازی ارتقا دهند؛ ۲. معجون‌هایی به نام «معجون عشق» را کشت کنند که برای پرورش اکسی‌ها ضروری هستند. معجون عشق را در صرافی‌هایی مثل یونی سواپ (Uniswap) و بایننس (Binance) می‌توان فروخت.

ازآن‌جاکه هریک از اکسی‌ها دارایی منحصربه‌فردی هستند، یکی از روش‌های اصلی کسب درآمد از این بازی، خریدوفروش اکسی‌ها به‌صورت توکن غیرمثلی است. در‌حال‌حاضر، یکی از اکسی‌ها به نام انجل (Angel) که در سال ۲۰۲۰ به قیمت ۳۰۰ اتر (۱.۴ میلیون دلار در زمان نگارش مطلب) فروخته شد، عنوان گران‌ترین اکسی را ازآنِ خود کرده است.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید