بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار ارز دیجیتال و اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی: ربات‌اِرا (RobotEra)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی: ربات‌اِرا (RobotEra)

ربات‌اِرا (RobotEra)

معرفی بازی / بازی دیگری که در میان بهترین بازی‌های بلاک چینی جای می‌گیرد، ربات‌اِرا (RobotEra) نام دارد که ازجمله بازی‌های جدید درآمدزاست. این بازی محیطی متاورسی دارد و فرصت‌های درآمدزایی را مستقیماً در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ربات‌اِرا، بازیکنان می‌توانند در سرزمین وسیع مجازی کاوش کنند و منابع آن را به‌دست بیاورند و از این طریق سود کسب کنند.

ربات‌اِرا بر محور جهانی مجازی ساخته شده است که به قطعات سرزمینی مختلفی تقسیم می‌شود. هر‌یک از این قطعه‌ها یک قاره‌اند. بازیکنانی که مالک یک آواتار توکن غیرمثلی باشند، در این سرزمین‌ها می‌توانند زمین‌های NFT بخرند و روی آن ساخت‌وساز انجام دهند. از این نظر پلتفرم بازی ربات‌اِرا شبیه سندباکس (The Sandbox) است.

کاربران این پلتفرم علاوه‌بر تجربه‌های متنوع بازی برای کسب درآمد، راه‌های پرشمار دیگری برای کسب سود از قابلیت‌های نوآورانه ربات‌اِرا در‌اختیار دارند. آنان می‌توانند ابتدا منابعی را برای ساخت ربات استخراج کنند و سپس این ربات‌ها را در فروشگاه‌های NFT بفروشند. همچنین، بازیکنان می‌توانند توکن‌های تارو را سهام‌گذاری کنند و پاداش بگیرند یا محلی را برای تبلیغ در زمینشان اجاره دهند.

توکن بومی این پروژه تاروورس (Taroverse) با نماد TARO است که از نوع توکن‌های ERC-20 در شبکه اتریوم به‌حساب می‌آید. در‌حال‌حاضر، این توکن در مرحله اول پیش‌فروش قرار دارد. عرضه کل تارو عدد ثابت ۱.۸میلیارد واحد است و یکی از کاربردهای اصلی آن به حاکمیت و اداره پلتفرم بازی مربوط می‌شود.

قیمت تارو در این مرحله ۰.۰۲۰ دلار است و در مراحل بعدی پیش‌فروش افزایش خواهد یافت تا در مرحله سوم و نهایی به ۰.۰۳۲ دلار برسد. همه دارایی‌های ربات‌اِرا، از ربات‌ها و آواتارها گرفته تا قطعات زمین، در قالب NFT هستند و می‌توان آن‌ها را خریدوفروش کرد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید