بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار بازی و اخبار جدید : معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / بازی دیسنترالند (Decentraland)

معرفی بهترین بازی‌های بلاک چینی / بازی دیسنترالند (Decentraland)

بازی دیسنترالند (Decentraland)

معرفی بازی / دیسنترالند (Decentraland)
دیسنترالند (Decentraland) یکی از جهان‌های مجازی ساخته‌شده روی بلاک چین اتریوم محسوب می‌شود که به‌سرعت در حال رشد است. از این بازی بارها به‌عنوان نسخه اولیه متاورس (جهان مجازی) یاد شده است. دیسنترالند به‌عنوان نوعی بازی درآمدزا، فرصت‌های بی‌نظیری برای گیمرها به‌منظور کسب درآمد فراهم کرده است. به‌جرئت می‌توان دیسنترالند را جزو بهترین بازی‌های بلاک چینی به‌حساب آورد.

اصلی‌ترین منبع درآمد گیمرها در دیسنترالند خریدوفروش زمین‌های مجازی است که نمادشان LAND است. هر قطعه زمین مجازی در دیسنترالند ۱۶ متر در ۱۶ متر وسعت دارد و به‌صورت توکن غیرمثلی مبتنی‌بر استاندارد ERC-721 ایجاد شده است. درمجموع، ۹۰,۰۰۰ قطعه زمین در این بازی وجود دارد.

بازیکنان برای خرید زمین باید توکن دیسنترالند را با نماد MANA بخرند. MANA ارز دیجیتال اصلی این بازی به‌شمار می‌رود و در صرافی‌هایی مثل Gate.io، کریپتو دات‌کام (Crypto.com)، کوین بیس (Coinbase)، کراکن (Kraken) و اوکی‌ایکس (OKEx) می‌توان آن را خریدوفروش کرد.

با گذشت زمان، فرصت‌های جدیدتری نیز برای درآمدزایی در بازی دیسنترالند به‌وجود آمده است. هم‌زمان با افزایش تعداد بازیکنان دیسنترالند، روی زمین‌های موجود در این بازی گالری‌های هنری تأسیس و کنسرت‌ها و بازی‌های مجازی برگزار و بیلبوردهایی برای تبلیغات برندهای بزرگ نصب شده است.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید