بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار جدید و تلویزیون و سخت افزار : تلویزیون هوشمند Amazon Fire TV Omni QLED 4K

تلویزیون هوشمند Amazon Fire TV Omni QLED 4K

تلویزیون هوشمند

معرفی تلویزیون / آمازون اخیرا توانسته با تولید محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت نام خود را به‌عنوان یکی از برترین برندهای تولیدکننده لوازم الکترونیکی بر سر زبان ها بیندازد.

یکی از بهترین محصولات این برند در حال حاضر، تلویزیون‌های QLED 4K فایر تی وی است که در اندازه 65 اینچی قیمت 650 دلاری دارد. این تلویزیون علیرغم قیمت مناسبی که دارد، از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های فنی متعددی بهره می‌برد که آن را هم‌تراز با محصولات پریمیوم بازار قرار داده‌اند.

تلویزیون اقتصادی آمازون با بهره‌گیری از قابلیت‌های پیشرفته HDR و ارائه نسبت کنتراست نزدیک به ایده‌آل تصاویری بسیار باکیفیت را ارائه داده و پانل کوانتوم دات 4K این دستگاه، جلوه بصری تصاویر آن را هم‌تراز با محصولات پرچمدار سامسونگ، ال جی و سونی قرار می‌دهد.

علاوه بر این، دستیار صوتی فوق‌العاده الکسا آمازون را هم نباید از یاد برد که با استفاده از میکروفون امکان کنترل کامل دستگاه بدون نیاز به دست یا ریموت کنترل را در اختیار کاربر گذاشته و دنیایی از انتخاب‌ها و قابلیت‌ها را پیش روی او قرار می‌دهد.

علاوه بر این، تلویزیون FireTV آمازون همچنین از مد Ambient Mode هم پشتیبانی کرده و قادر است ضمن وارد شدن به مد استندبای، به نمایش برخی تصاویر پیش فرض یا انتخابی بپردازد.

این مد اکثرا در مدل‌های پریمیوم تلویزیون‌های آمازون قابل دسترسی است. با این حال این کمپانی تصمیم گرفته در مدل اقتصادی خود نیز از آن بهره ببرد.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید