بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > مقالات و آموزش و موبایل : بهبود عملکرد گوشی‌ سامسونگ در دو قدم

بهبود عملکرد گوشی‌ سامسونگ در دو قدم

بهبود عملکرد گوشی‌ سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ دارید، احتمالا پس از مدتی در استفاده از آن مشکلاتی را تجربه کرده اید. شاید باتری خیلی سریع خالی می‌شود، برنامه‌ها هنگ می‌کنند، شارژ سریع کار نمی‌کند یا مواردی مشابه مشکلات گفته شده.

این مشکلات در گوشی های میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ بیشتر از گوشی های پرچمدار دیده می شود. صرف نظر از این که کدام مدل سامسونگ را داشته باشید، یک ابزار داخلی وجود دارد که می توانید از آن برای حل این مشکلات استفاده کنید.

mobile vaghtesobh 3

بهینه سازی خودکار در گوشی های سامسونگ چیست؟
بهینه سازی خودکار یک ویژگی مراقبت از دستگاه است که به بررسی عملکرد صحیح تلفن سامسونگ کمک می کند و آن را برای بهبود عملکرد و حذف اشکالات بهینه می کند. این ویژگی به عنوان راهی برای جلوگیری از مشکلات رایج تلفن های اندرویدی مانند هنگ‌کردن برنامه ها، سوسو زدن صفحه، تاخیر در رابط کاربری و موارد دیگر معرفی شد.
برای فعال کردن ویژگی بهینه سازی خودکار، به تنظیمات رفته و بعد به قسمت مراقبت از باتری و دستگاه بروید و پس از آن به بخش بهینه سازی خودکار بروید و در صورت نیاز ری‌استارت کنید. توجه داشته باشید که این دستورالعمل یک گوشی سامسونگ است که از رابط کاربری one ui۵ بهره می‌برد. اگر دستگاه شما هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده، ممکن است مراحل کمی متفاوت باشد.
فعال کردن این ویژگی به تلفن شما اجازه می‌دهد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، به‌طور خودکار راه‌اندازی مجدد را انجام دهد. با انجام این کار، برنامه‌های پس‌زمینه بسته می‌شوند و فایل‌های کش موقتی که ممکن است باعث این مشکل شوند، از بین می‌روند. نگران نباشید، این کار روی فایل‌های شخصی یا داده‌های داخل برنامه‌ها تأثیری نمی‌گذارد.
اگر حداقل هفته‌ای یک بار گوشی خود را راه‌اندازی مجدد کنید نتیجه خوبی از آن می‌بینید. اگر می‌خواهید بیشتر مراقب باشید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات و سپس مراقبت از باتری و دستگاه و ضربه زدن روی نماد گزارش مراقبت (کنار نماد جستجو) نگاهی به تاریخچه راه‌اندازی مجدد گوشی خود بیندازید. در آنجا می‌توانید آخرین باری که تلفنتان به طور خودکار راه‌اندازی شده است را ببینید.

گوشی سامسونگ خود را بهینه کنید
گوشی‌های هوشمند مانند هر گجت دیگری فرسوده می‌شوند و با گذشت زمان، ممکن است متوجه شوید که دستگاه شما مشکلات بیشتری نسبت به قبل دارد. برای کاهش این مساله و حفظ ارزش دستگاه خود برای مدت طولانی، باید حفظ سخت‌افزار و نرم‌افزار آن را به عادتی همیشگی برای خود تبدیل کنید.به عنوان مثال، می‌توانید برنامه‌ها و فایل‌های بیهوده را حذف کنید، دستورالعمل‌های سلامت باتری را دنبال کنید، سیستم عامل را به‌روز نگه دارید و موارد دیگر. / کلیک

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پایگاه خبری و تحلیلی جهان دیجیتال دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید